2016. szeptember 6., kedd

Keddi kajaosztás

Kedden elég jó napunk volt, eladtunk csomó szendvicset és némi sütit is. Ma én mentem a Trade shopba, mert Kay szerette volna kipróbálni magát a szenya gyártásban. Nem nagyon jött senki a boltba, csak Kajsa, akivel aztán végig beszélgettük a fél órát. Nagyon kedves volt, mindent kikérdezett hogy vagyunk. Megmutattuk neki a közös, hivatalos logónkat is, amit most már minden projektünk egyik sarkába bevágunk. Jó mondjuk, eddig csak filmes estek plakátjain villog, de már többen is mondták, hogy nagyon szupi :)
Délelőtt felmentem a művész részlegre, mert szeretnék néha festegetni velük vagy csak kicsit fejleszteni magam. Tipikus művész emberek, mindenki nyakig festékben, színes haj, Sztk keretek, hipszter-goás-csöves fura ruhák, Mária ikonok a falra akasztva, nem is sorolom tovább. Ez az Art department. Kicsit meg is ijedtem, mert fantasztikus mindenki munkája, én meg nem festettem már vagy 4 éve rendesen és azért ki lehet jönni belőle rendesen. Na de a lényeg, hogy végül mondták, szívesen látnak. Csakhogy előbb be kell szereznem a valag festőcuccot ami azért nem kétforint lesz, szóval így utólag belegondolva lehet mégse megyek olyan gyakran majd. 
Délután komolyabban belemerültünk a svéd egyes és többesszám eseteibe, de nem érzem magam sokkal okosabbnak. Némi szabály van, de kiejtésre épít sok helyen, illetve felfedezhetők ugye a hasonlóságok a némettel, ha már egy tőről származnak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése