2016. szeptember 19., hétfő

Hétfői hitetlenkedés

Végre megint munka, kicsit hasznosak is voltunk. A kávézóban nagyon jól mennek a dolgok, mesteri szintre fejlesztettük a szendvicskészítés művészetét. A Trade shop sajnos eléggé stagnál, nem nagyon vesz senki semmit, néha betévednek páran de aztán ki is mennek. Pedig kedvesen mosolygok mindig.
Mint ahogy korábban írtam, az összes művész órás csapat is stockholmi kitérőn volt a múlt héten. Kikérdeztük őket, persze sokkal több dolgot láttak mint mi. Voltak múzeumokban, szabad délutánjaik voltak és még a várost is meg tudták nézni napfényben! Mikor meséltük nekik, mi miket csináltunk először csak nevettek, aztán furán néztek, majd csak a fejüket csóválták.
Délután nekiláttam az Afrika prezentációmnak, mert jövő héten előadunk és még sehogy nem állok vele. Kitaláltam, hogy prezivel csinálom, mert sokkal menőbb lesz úgy és kicsit arathatom a babérokat :)
Lefoglaltam a jegyemet is este, persze teljesen új a Wizzair oldala és úgy behalt az egész hogy csak na. Én meg jól pánikba is estem, mert közben meg a pénzt levonta, de nem lépett tovább semerre. Szóval volt néhány idegbajos pillanatom este. De legalább a repjegy megvan, decemberben megyek haza!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése