2016. szeptember 1., csütörtök

Csütörtöki csposta

Csütörtökön kicsit pangás volt, nem nagyon történt rendkívüli vagy szokatlan esemény. Kivéve persze, hogy eladtunk vagy 12 szendvicset a kávézóban, fantasztikus sajtvirágokkal díszítve mindegyik. Illetve amikor a sétálós körutamról jöttem vissza, akkor a ház mellett legelészett két nagyobb őz. De persze mire a telefonom előkaptam, egy kisebb "aztaaa" kiáltás társaságában, addigra természetesen elügettek. Azóta minden nap várom hátha megint felbukkannak, de eddig nem volt szerencsém.
Otthon ma kezdik a sulit, bár zárójelesen hozzáteszem, az egyetem csak hétfőn indul. Őszintén megmondom, hogy nem hiányzik egy kicsit se a suli. Csak a barátok, csoporttársak. Na meg a húsleves. A svédek szinte semmi levest nem esznek, csak krumplit,salátát, halakat. Ami persze nagyon finom, meg tök változatosan főzik vagy sütik, de na. Azért valljuk be, kevés jobb dolog van Anya legényfogó levesénél vagy Mama húslevesénél. Már beszéltük a többiekkel, hogy mennyire ennék levest, lehet főzni kéne egy kondérral és lefagyasztani. Persze nevettek nagyon, hogy mennyire leveses vagyok :D Erre mi volt ma az ebéd? Leves! Hát én még ennyire boldog nem voltam leves miatt sose. A svéd fiúk akikkel ebédeltünk, meg csak néztek, hogy most mi a zsák van. Hát mondtam is nekik, hogy végre leves!! Nagyon nevettek, viszont azon csodálkoztak hogy otthon minden ebédre van nálunk leves. Itt nem ez a módi.
Este tartottuk az első filmes estét, elég sokan el is jöttek. Bár volt aki mondta, hogy mindenképpen jön, aztán mégse jelent meg. Az egyik pár, Hannes és Claudia hoztak egy zacskó édességet is magukkal, kipakoltunk egy kis szörpöt és már mehetett is a mozi. Illetve ment volna, de nagyon besütött a Nap és nem láttunk semmit. Próbáltunk valamiféle függönyt feltenni, de nem nagyon sikerült. Aztán úgy döntöttünk legközelebb okosabbak leszünk és 1 órával később kezdünk. Mindezek ellenére jól telt az este, tetszett a film mindenkinek nagyon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése