2016. augusztus 21., vasárnap

Riskakor

Itt tartózkodásom második napja úgy telt majdnem mint az első. Megismerkedtem Ulrikével aki a házakért felelős, szóval amolyan "koleszfőnök". Találkoztam a főséffel, Johannal, illetve az igazgatóhelyettes Hanssal. Mindenki bazikedves még mindig, mosolyognak, megkérdezik hogy érzem magam, szükségem van-e valamire.
Elkezdtem kicsit a svédet is, remélem sikerül eljutni a használható tudás szintjére.
Este pedig a nap attrakciója, megérkezett az első lakótársam! Ráadásul pont a szomszédom is lesz :) Én a nyolcasban lakok, ő meg a hetesben. Egy távolkeleti lány (akinek a nevét el is felejtettem :( ) meg a barátja aki segített beköltözni. Tavaly is itt volt már, most visszajött még egy évre. Textiles. Eddig nem nagyon beszéltünk, de hosszú még az év! Holnap jön Kay is, Németországból. Egyre kíváncsibb leszek milyen lesz vele dolgozni :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése