2016. augusztus 21., vasárnap

Bullrig

Este a nagy sötét miatt nem sok minden látszódott, de most a reggeli fényben felcsillant a suli. Kiderült, nekem legalábbis új volt, hogy a falu nevét (Mullsjö) nem magyarosan Mullszjő-nek kell ejteni, hanem Mullhö-nek. Ma is tanultam valamit.
mullsjö folkhögskola
Mullsjö képekben
Reggel elbattyogtam reggelizni, megismerkedtem Johannával és Berittel, akik a konyháért felelősek. Svédasztalos kipakolás volt, a svédeknél így megy a kajálás. Délelőtt kipakoltam a cuccaim, aztán elmentem ebédelni. Tele volt a hatalmas ebédlő, mert most valami izraeli/arab paptalálkozó van a suliban. Tejszínes hal volt, mindenféle vegyes köretekkel. 



fűnyírók hada mindenhol
Kaptam vacsit is, mert nem mindig van konyha ilyenkor. Most még nincs nyitva a suli, ezért nincs hétvégén konyha nagyon.
Elmentem feltérképezni a környéket, gyakorlatilag a falu közepe a tó. Minden nagyon szép, skandináv, szépen nyírt gyepek. Gondolkoztam is rajta, ezek a svédek nagyon szerethetnek füvet nyírni. Aztán persze meglett a megoldás azonnal, okos fűnyírója van mindenkinek. Amúgy mindenki nagyon mosolygós, köszönnek is "hájháj" és mennek tovább. Jó sokat sétáltam, el is fáradtam, este 11kor már alukáltam is.

panoráma a tónál








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése