2016. július 12., kedd

Sötblomster

Felkészülés az EVS megpróbáltatásaira - avagy móka a Mokos rezidencián

Minden önkéntesnek találkozókra kell menni, hogy összefuthasson más önkéntesekkel, megtudja a fontos infókat és kicsit képben legyen a dolgaival kapcsolatban. Nekem az első ilyen kiképzőnapom július második hetének egyik hétfőjére esett, ki is vonatoztam a gödi FIVE központba.
Ez a nap gyakorlatilag csak az EVSről szólt, rajtam kívül még öten jöttek, mindenki velem kb egy időpontban megy majd külföldre.
Délelőtt mindenki elmondta milyen tervei vannak, mitől fél, mit gondol erről az egészről. Volt egy tájékoztató a biztosításunkról, végre értem mire fizetnek :) Aláírtuk a szerződéseket, aztán pedig következett egy fantasztikus ebéd.
Délután már szabadabban ment a beszélgetés, sztorizgattunk kicsit, blogolásról beszélgettünk. Kicsit fura volt nekem, hogy nem igazán volt képben senki, hogy s mint is lehet blogolni. Szóval abból is lett egy rögtönzött gyorstalpaló :)
Tele hassal és fejjel robogtunk vissza a nap végén Pestre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése